whiteymommy@yahoo.com
www.whiteymommy.com
Guest(s)

Cara-cara Menempah

Anda dinasihatkan untuk membaca TERMA DAN SYARAT DESIGN terlebih dahulu sebelum membuat tempahan :)

Template make-over merupakan service untuk mencantikkan template yang sedia-ada... dan saya akan mengubahnya mengikut kehendak anda... anda perlu memberi gambaran secara kasar mengenai design yang anda inginkan... atau lagi mudah jika anda melukis draft dan emailkan kepada saya...

Dibawah adalah contoh draft: [sila klik untuk zat pembesaran]

contoh bagi draft 1

contoh bagi draft 2
Contoh Draft 3 [lengkap]
Penerangan tentang maksud Watermark: Watermark adalah cop yang ditampal pada gambar untuk melindungi gambar anda daripada mengelakkan gambar anda digunakan secara sukahati oleh pihak lain. Ia boleh direka samada mempunyai image seperi bunga, corak dan sebagainya. Ataupun sekadar tulisan sahaja.

CARA-CARA MENEMPAH TEMPLATE MAKE-OVER
anda perlu mengikut format ini semasa menghantar draft untuk memudahkan proses perbincangan...:)
Emailkan kepada saya kriteria yang anda inginkan untuk tempate...
a) Header 
- Anda inginkan header macam mana? untuk header yang menggunakan gambar anda perlulah menghantar gambar yang mempunyai resolusi yang baik bagi menghasilkan header yang cantik.
- Bagi header kartun/dolly...extra charge akan dikenakan...harap maklum.
- Sila nyatakan tajuk yang ingin diletak pada header.
- Header biasa adalah header yang menggunakan gambar anda, wording, bunga2an...
- Header kartun adalah seperti di dalam Portfolio saya ni...

b) Jumlah Kolum Template

klik untuk melihat dengan lebih jelas

c) Kombinasi warna untuk Template anda
- Anda perlu menetapkan warna yang anda inginkan... Sila pilih kod warna Disini dan berikan KOD WARNA kepada saya.
d) Corak atau Dekorasi pada Template
- Sila nyatakan dekorasi pada blog anda sama ada jenis bunga ataupun abstrak dan sebagainya... saya akan design mengikut kehendak anda...
e) Tab/Nav Bar
- Jika anda inginkan Tab dibahagian bawah header ,sila senaraikan nama2 yang anda inginkan. anda juga boleh memilih samada dekorasi pada template ataupun jenis image.
f) Sidebar
- Sila nyatakan dekorasi pada sidebar samada anda inginkan nama2 sidebar didekorasi seperti ada icon disebelah tajuk ataupun sekadar background berwarna.
g) Background
- Sila nyatakan dekorasi untuk background template anda samada paling berwarna [sila nyatakan warna], berbunga2 [sila nyatakan], Abstrak [sila nyatakan corak macam mana], Polkadot [sila nyatakn kombinasi warna, Jalur2 [sila nyatakan kombinasi warna]
P/s: Lebih mudah jika anda boleh lakarkan Template yang anda inginkan untuk memudahkan proses rujukan. 
untuk lebih memudahkan semua pihak, anda di haruskan untuk memberi draft/kriteria yang DETAIL mengikut format diatas. 

IMPORTANT NOTES
1. Proses perbincangan akan berlaku, samada saya boleh mendesign seperti yang anda mahukan ataupun tidak...
2. Anda perlu membuat pembayaran terlebih dahulu sebelum kerja2 mendesign dilakukan mengikut harga pakej yang anda pilih.
3. Emailkan bukti pembayaran kepada saya dan saya akan membuat pengesahan.
4. Selepas pengesahan dibuat, saya akan mendesignkan template yang anda ingini di Whitey Mommy Workshop. [saya akan mulakan dengan penghasilan header [if-any], selepas customer setuju dengan header barulah saya akan proceed dengan template
a) proses mendesign dilakukan mengikut giliran [jika order banyak waktu tu]
b) Dengan rasa hormat saya ingin meminta kerjasama daripada anda yang telah mengorder iaitu saya memerlukan FEEDBACK daripada anda dari semasa ke semasa apabila saya menghantar draft. Ini adalah untuk mempercepatkan proses untuk menyiapkan template yang adan order. Harap maklum.
5. Selepas anda bersetuju dengan draft template yang saya hasilkan...
6. Saya akan install di dalam blog anda dan menyusun aturkan semua widget2 didalam blog anda...

    CARA PEMBAYARAN
    Pembayaran boleh dilakukan melalui online/manual/cash deposit machine di:




    Copyright © 2010-2012 Whitey Mommy Design. All rights reserved
    My artwork and design are copyrighted.
    Kindly contact me at whiteymommy@yahoo.com for pricing.
    You are not allowed to take any of my artwork and design without my permission!